tIng tOng

tIng tOng

Friday, January 29, 2016

mai kedah jommm!


Assalamu’alaikum wbt


bye2 penang..sobss




Entry jalan2 utara di sambung lagi..kali ni cik anah nak bawak kome2 pegi jenjalan di Kedah..Kedah ni dah banyak tempat I ols pegi.sbb adik dulu kene praktikal di hospital sultanah bahiyah..kak nisa pulak dah penah pegi dulu..kak dayah n kak ecah bawak jenjalan..so tempat2 macam pekan rabu tu kitorang tak singgah la..korang2 yg suke kumpul keychain..elok la g sana..pastu nak beli ole2 pn kat sana laaa..kitorang g area2 aloq staq sbb aim nak jumpe kak dayah..tp kak dayah free petang..so berjalan lah kami2 ni dgn jayanya

1)       Rumah kelahiran tun Dr Mahathir
















2)  Muzium Jelapang Padi..   





























3)      Mee udang pulau sayak

najib..merangkap suami kak dayah bawak kitorang n family dia jenjalan kat sini..try mee udang ni...best wooooo..tryyyy laaaa kome2







4)      Pantai merdeka








Dekat pantai merdeka ni kene pegi try ABC Gunung Jerai..mmg besor gedabok..hahaha..








Menginap sehari di pantai merdeka..mmg best la kat situ..tidur dengan nyenyak nye sbb esok nak kene pegi Perak pulak..









bye2 negeri jelapang padi



sampai jumpe di entry berikutnyeeee

salam sayang..ana basya..




No comments:

Post a Comment