tIng tOng

tIng tOng

Wednesday, January 27, 2016

PanTai PaNdaK KuaLa tErENGGanu

Assalamu’alaikum..

Kalau melawat ke kuala Terengganu..mesti rasa cam tak sah kan kalau u ols tak berhenti kat pantai..tapi biasanya kalau datang sini..sume duk pegi ke pantai batu buruk…alaaa..bukannya salah pegi sana..just kalau slalu pegi bosan jugak kan?haha..so I ols nak suggest tempat baru..especially utk org2 yg tak suke reramai..tp rasa safe gittew nak pegi..sbb pantai ni macam dekat perkampungan nelayan sikit…hehe..

Kat maneee tewwww???

Pantai pandak jommmmm…

Kat mana tewww??

Haaa geografi I olssss cam teruk sikit..tp I ols cuba okayyyyy..haha..tempatnya atas sikit dari taman rekreasi Chendering…membantu ke tak??tak??cessssss…waze je lahh!hahahaha

so hari tu pegi pagi2..sebab nak tengok sunrise and niat utk berjogging selama 3 minit..hahahaha


subhanallah..cantek kan?



exercise to be fit..not skinny


niat jogging tu ada..so sokay lahhh walau 3 minit je..haha


with safia..my housemate



cantek kan?









my gfs




korang penah main tak mende alah ni???






haaaa..yg bawah ni pulak di waktu petang hariii...check it outtttt..









memories remain






















gambar2 di bawah ini ketika keluar bertiga ngan gfs..gi singgah beli air kat qawa coffee and sandwich dulu..then berpicnic kat sini sambil menikmati cupcakes yg safia buat...wallahhhhhh...sempurna...=)





air dari qawa yg walllaaweyyy sedappp esp peach tea ituuu


















sunset dari pantai pandak











amacam?menarik tak pantai ni??menarik la kann..kalau tak..takkan i ols susah2 buat entry ini...haha

jumpe di entry yg lain yerrrrr..

salam rinduuuuuuuuu xoxo






No comments:

Post a Comment