tIng tOng

tIng tOng

Wednesday, January 27, 2016

Shellow Cafe Kuala Terengganu

Assalamu’alaikum wbt..



Kome2 yg suke kucing mesti slalu bercita2 nak pergi dekat cat café yg tgh viral dekat johor tu kan?? Warga kuala Terengganu..anda anda anda pun boley pegi café ala2 cenggitu di shellow café sebelum syahbandar..ada 3 ekor kucing gebu gebasssssss di situuuu..haih..geram betol aku tgk..dah lah makanan sedap..tomyam putih dan sup tulang dia memang terbaekkkkkk…harga pun murah je..takde la mahal..aku bajet mahey la sbb ni kan café ade kucing gemok nii..hahaha..

Okay lah..banyak sangat merapu kalau dapat menaip ni..so sblm kome2 menyampah dgn penulisan ini..i ols blanje kome2 supaya tak menyampah dgn I ols..hahahaha..





















sombong tau die ngan i olssssss..kecik beso je aku tgk



gfs yg layan je i olsss nak hamek gambar dengan kekucing ini kat atas






yg ni mmg tak layan langsung i olsssss =(



sup tulang paling sedap setakat aku jenjalan carik makan kat kuala ganung ni













tengah2 korang makan ni..staff akan bawak kekucing die ni kat meja u olssss..so kalau u ols jenis yg takut @ fobia dgn kucing..sile duk luar..hahahaha..bgtau awai2 kat staff..u olsss takut..kang heart attack..byk kes kat ED ni pulak..haha

salam sayang..ana basya

No comments:

Post a Comment