tIng tOng

tIng tOng

Tuesday, November 22, 2011

tentang jodoh

salam sumer...entry me arini adalah mengenai jodoh...hehe...jodoh siapa??jodoh korang laaa..haha.nope!ni tentang jodoh me..hehe..tahu ke sape??of course la takk..haha..tp nak menjadi ceritanye....aritu masa duk ber bbm dengan kakak..okey,my kakak blom beli bb...husband die yg pakai..dia kate,dia pakai samsung galaxy je!haih!bb lebih murah kooottt!sangat mengada.. opppsss.. hahaha.. okey berbalik cerita jodoh dengan kakak..my kakak tanye "taknak ke ada pakwe?ke tak sedia lagi"
mantap kan soklan my kakak..hahaha..ntah laa...maybe diorg risau kot eh..haha,,,ramai sgt tanye skang..maybe coz of da nak abes study tahun depan kot eh..so,cenggini la jadiknye..tanye sini,tanye sana..oh no~~~~sy muda lagi okeyyy.. hahaha.. anyway, ingat  nak kawin tahun depan..agak2 dapat tak??haha...calon pun tadop agi..huahauhauhauahua..insyaAllah,ada jodoh tak kemana..bila jodoh da datang,bila2 masa pun dapat kawen..sy rasa sy akan penat kalo bercinta dengan bukan jodoh sy..so sy doa,semoga hati sy akan jatuh cinta pada jodoh yg halal utk sy nanti...amin..semoga dimakbulkan..amin ya Rab..=)
amin..^_^
 
ramai kata sy memilih..jawapan sy..YA...so what??hahaha..sy akan memilih sbb sy nak hidup dengan dia selama hidup sy..bukan sehari 2...peribadi mencerminkan luaran..sy tak kata sy mencari yg sempurna,tp sekurang2nya akan sempurnakan diri saya..=)..dan sy yakin konsep memilih takkan ada lagi bila jodoh sy tiba di dalam hidup saya..=)...
kepada jodoh yg akan memimpin sy nanti,saya tunggu awak..=)...semoga penantian saya selama ni,akan buat hati sy menjadi tenang dengan adanya awak nnti..amin,,=)
n i believe that......
Every woman deserves a man who calls her babe, kisses her with love, and hugs her so strongly that she feels he'll never let her go. A man who never let's her down, wipes her tears when she cries, doesn't make her be jealous of other women, on the contrary, makes every women feel jealous of her. A man who isn't afraid to tell everyone what he feels for her and say each day how much he loves her.

No comments:

Post a Comment